Ярлыки "Сценарии школьных праздников"

Добавьте, пожалуйста, в свою соц.сеть.

Поиск по блогу "Сценарии школьных праздников"

Какая зарплата должна быть у учителя, по Вашему мнению?

Работа в школе, для Вас - это ...

Реклама на сайте "Сценарии школьных праздников"

В помощь педагогам-организаторам и учителям, которые составляют сценарии, мероприятия

УчМаг
В игре ребенок познает мир, поэтому постоянное обращение к игровой деятельности способствует самоутверждению и самореализации младших школьников. Целью предлагаемых подробных разработок игровых и конкурсных программ является создание условий для физического, интеллектуального и эмоционального отдыха

УчМаг
В пособии представлены сценарные разработки праздников, театрализованных мероприятий, тематических утренников для учащихся начальной школы, составленные с целью приобщения детей к историческим и народным традициям отечественной культуры и искусства.Предлагаемый материал поможет педагогам интересно п

УчМаг
В основе духовно-нравственного воспитания подрастающего поколения лежит знание собственных корней, своей истории, культуры, национальных традиций. Знакомство с народным фольклором дает нам возможность прикоснуться к жизни народа в разные времена, к его думам, надеждам, мечтам, к его языку и поэзии.В

УчМаг
Данное пособие представляет собой сборник сценарных разработок по военно-патриотическому воспитанию. Это мероприятия, приуроченные к празднованию Дня Победы в Великой Отечественной войне 1941-1945 гг., Дня защитника Отечества, знаменательных дат, связанных с героизмом, стойкостью российского народа.

пятница

Свято День весняного і літнього іменинника


Свято "День весняного і літнього іменинника"

Мета. Пробуджувати в дітей почуття дружби, доброти, намагання робити приємне один одному; сприяти встановленню дружніх стосунків між учнями; розвивати у дітей естетичний смак і уважність до навколишніх.

Обладнання. Скринька, квіти, малюнок сонечка, сувеніри, торбинка, червона шапочка, черевичок, горошина, яйце, ключ, баночка з написом «Мед», бинт.

Вчитель. Любі діти, у наш клас

Завітали люди щирі.

Привітайте в добрий час

Гостей посмішкою й миром.

Ведуча 1. Добрий день, люди добрі,

Ті, хто прийшов до нас,

Наші діти і дорослі

Раді бачити всіх вас.

Ведуча 2. Ой, а це що? (Показує на скриньку.)

А скринька, мабуть, не проста,

Напевно, скринька чарівна!

– Давайте поглянемо, що в ній? (Заглядає і дістає листок із загадкою.)

А в ній захована загадка. Відгадайте її.

Прийшла до нас вона – прекрасна,

Багатоцвітна, тепла, ясна,

Ніби дівчина в вінку.

Ожили луки і діброви,

Повно гомону, розмови

І пісень в чагарнику. (Весна.)

Ведуча 1. Як ви відразу здогадалися із загадки, що то весна? (Тому, що весна дійсно прекрасна, тепла, ясна пора року. З приходом весни оживають луки, діброви, ліси. Скрізь чутно пташині голоси, їхні дзвінкі пісні.)

– З ким порівнюється весна? (З молодою, вродливою дівчиною, на голові якої чарівний вінок.)

Ведуча 2. Рано-вранці заспівали півні сміло,

Про весну-красну сповістили.

Ведуча 1. Прийди, весно, щоб знову

Озвалися струмки,

Щоб гай наш і діброву

Прикрасили квітки!

Щоб нас разом із сонцем

Будив пташиний гам.

Як хочеться з піснями

Лужком побігти нам.

Нехай в гаю, на луках

Росте нова трава,

Нехай зозуля кука

І соловей співа.

Разом. Прийди, весно, прийди,

Прийди, прийди, красна,

Принеси нам квітів,

Радість, сонце ясне!

( Заходить дівчина-Весна з квітами і роздає їх глядачам.)

Весна.

Я –Весна. Життя дарую

Квітам, травам, деревам…

Тільки сонечку звелю я –

І воно засяє вам!

Стане весело навколо,

Зникнуть холоду сліди.

Гляньте: золотисте коло

Наближається сюди. ( Показує на малюнок сонечка.)

Я всміхаюсь сонечку:

Здрастуй, золоте!

Я всміхаюсь квіточці –

Хай вона цвіте.

Я всміхаюсь дощику:

Лийся, мов з відра!

Я всміхаюсь весело,

Зичу всім добра!

Гляньте: сонечко сміється,

В небі жайворонок в’ється,

В’ється, радісно співає, –

Він весну нам сповіщає!

Я – весна, я – чарівниця.

Щиро вам несу гостинці.

Ведуча. Давайте подаруємо нашій чарівній гості пісню

Діти співають пісню «Ой, єсть в лісі калина».



Ой, єсть в лісі калина.

  1. Ой, єсть в лісі калина,
Ой, єсть в лісі калина,

Калина, калина,

Комарики-дзюбрики, калина.

2. Там стояла дівчина,

Там стояла дівчина,

Дівчина, дівчина,

Комарики-дзюбрики, дівчина.

3. Цвіт-калину ламала,

Цвіт-калину ламала,

Ламала, ламала,

Комарики-дзюбрики, ламала.

4. Та в пучечки в’язала,

Та в пучечки в’язала,

В’язала, в’язала,

Комарики-дзюбрики, в’язала.

5. Ой, єсть в лісі калина,

Ой, єсть в лісі калина,

Калина, калина,

Комарики-дзюбрики, калина.



Весна. Діти, я чула, що серед вас є весняні іменинники. Чи це справді так?

Діти. (Так.)

Весна. А ну, діточки, ходіть,

Та про себе розкажіть.

Чи чемні, чи правдиві?

Чи бешкетники, чи пустотливі?

(Діти виходять і розповідають про себе, а Весна їм вручає сувеніри.)

Весна.

Трьох синів я у світоньку маю:

Старший – дитина лукава,

Менший – на диво вродливий,

А середній – ласкава дитина.

Відгадайте, як їх звуть? (Весна читає загадки).

Загадки про весняні місяці

• Ще вітер зимовий із дощем загуде,

Ще сніг острівками блищить де-не-де,

Берізка сережки свої розпускає...

Чи всі здогадались, коли це буває. (Березень)


• Вже птахи вернулись в наш край,

Про весну співає поле й гай.

Ніжаться на сонці трава й квіти.

Вже настав ласкавий місяць... (квітень).



• А в цім місяці підряд
Маємо багато свят.
Зеленіють буйно трави,

То іде веселий... (травень).

Ведуча 1.

Березень – ранок року

Це перший місяць весни. Наші пращури величали його «соковик» або «березозол», тобто злим для беріз. Раніше у цей час спалювали березу на вугілля, брали в неї сік. Відомі й такі назви, як «капіжник», «різнопогодник», «протальник», «весновій». У березні день з ніччю рівняються.

Березень місяць мости поломить,

Весняну пісню річка задзвонить.

Ведуча 2.

Квітень - місяць гомінкої води

Довшають дні, яскравіше світить сонце, все навкруги зеленіє, квітує. Мабуть, за цей карнавал квітів, розмаїття барв наші предки прозвали місяць «квітень». Помітно теплішає, кажуть, що о цій порі уже земля гріє. Проте квітневе тепло ненадійне. Може й морозець ударити, й сніжком притрусити. За те квітень називають у народі «вередник», «крутій», «пустун». Правильно підмічено, що він не буває ні холоднішим від березня, ні теплішим від травня. А ще називали квітень місяцем гомінкої води, бо одна з найяскравіших його ознак — повінь.

Квітами квітень усіх привітає,

Усі садочки по-розквітає.

Сценарий День именинника 

Свято "День весняного і літнього іменинника"

В помощь педагогам-организаторам и учителям, которые составляют сценарии, мероприятия

УчМаг
Сценарии, сценки, юморески, пьесы из репертуара школьного театра миниатюр украсят любой праздник, наполнят его искрометным юмором, внесут элементы творческого поиска и фантазии. Увлекательный по содержанию материал, в основу которого положены сюжеты из школьной жизни с успехом будет принят в подростковой среде

УчМаг
Что может быть лучше, чем возможность погрузиться в удивительный мир литературных героев, перелистать еще раз страницы любимых произведений или пополнить багаж знаний, познакомившись с творчеством популярных писателей. Книга содержит разнообразные сценарии для организации библиотечных уроков, праздников

УчМаг
Электронное пособие "Сценарии школьных мероприятий. Осень золотая" серии "Школьные каникулы и праздники" предназначается организаторам внеклассной и внешкольной работы, классным руководителям, педагогам дополнительного образования.Диск содержит сценарные разработки мероприятий, посвященных осенним праздникам

УчМаг
Поиск и разработка оптимальной модели сотрудничества с родителями имеют решающее значение для организации уклада жизни учащихся, особенно на первом этапе обучения. Это связано и с возрастными особенностями младших школьников, и с отсутствием опыта у родителей по взаимодействию со школой.

Реклама на сайте "Сценарии школьных праздников"