Ярлыки "Сценарии школьных праздников"

Добавьте, пожалуйста, в свою соц.сеть.

Поиск по блогу "Сценарии школьных праздников"

Какая зарплата должна быть у учителя, по Вашему мнению?

Работа в школе, для Вас - это ...

Реклама на сайте "Сценарии школьных праздников"

В помощь педагогам-организаторам и учителям, которые составляют сценарии, мероприятия

УчМаг
В игре ребенок познает мир, поэтому постоянное обращение к игровой деятельности способствует самоутверждению и самореализации младших школьников. Целью предлагаемых подробных разработок игровых и конкурсных программ является создание условий для физического, интеллектуального и эмоционального отдыха

УчМаг
В пособии представлены сценарные разработки праздников, театрализованных мероприятий, тематических утренников для учащихся начальной школы, составленные с целью приобщения детей к историческим и народным традициям отечественной культуры и искусства.Предлагаемый материал поможет педагогам интересно п

УчМаг
В основе духовно-нравственного воспитания подрастающего поколения лежит знание собственных корней, своей истории, культуры, национальных традиций. Знакомство с народным фольклором дает нам возможность прикоснуться к жизни народа в разные времена, к его думам, надеждам, мечтам, к его языку и поэзии.В

УчМаг
Данное пособие представляет собой сборник сценарных разработок по военно-патриотическому воспитанию. Это мероприятия, приуроченные к празднованию Дня Победы в Великой Отечественной войне 1941-1945 гг., Дня защитника Отечества, знаменательных дат, связанных с героизмом, стойкостью российского народа.

понедельник

Сценарій День іменинника «Політ до зірок»

Сценарій День іменинника «Політ до зірок»
Для учнів 2 класу

Мета: виховання творчих здібностей, умінь і навиків колективної творчої діяльності; згуртування класного колективу; створення в класі комфортного психологічного клімату.

Наочне оформлення: DVD-диск з візуалізацією космічної подорожі.

Музичне оформлення: «Песня заезжих гастролеров» («Мы к вам заехали на час»): музика Г. Гладкова, слова  Ю. Ентіна, у виконанні ВА ВДТ, «Happy Birthday to You» сестер Хілл, «Wishing on a Star»: музика Енн Дадлі, слова Біллі Рей Келвіна, у виконанні Міріам Стоклі, «Magic Fly»  Space.

Обладнання: телевізор, DVD-програвач, акустична система, декорації.

Реквізит: одна паперова ромашка з відривними пелюстками (17 шт.), окремі стільчики для іменинників, наклейки у вигляді зірочок (50 шт.), зірочки-кулони для дітей: 4 блакитні (для іменинників), 13 жовтих (для гостей).



План проведення свята

ВСТУП

Звучить «Песня заезжих гастролеров». Іменинники заходять до класу і сідають на спеціально приготовлені місця. Музика стихає. Всі присутні встають і виконують для іменинників пісеньку.

Звучить мелодія пісні «Happy Birthday to You»

Усі: З Днем народження вас,

З Днем народження вас,

З Днем народження вас

Поздоровляє наш клас!

Учитель: Сьогодні особливе свято. День, коли увесь Всесвіт затихає в очікуванні народження нових зірочок. Так було вісім років тому, коли на світ з’явилися наші іменинники. Своєю появою вони запалили цілі галактики. І ось сьогодні ці нові світи чекають на гостей, на щирих друзів, які принесуть букети привітань, посмішок і оплесків. Бо зараз найяскравіші зірочки – це наші іменинники! І я пропоную навідатися до них у гості… Але ж вони так далеко! Мабуть, потрібен космічний корабель… Де ж нам його взяти?.. О! Чекайте! Сьогодні ж особливий день! Коли усі мрії збуваються!

ОСНОВНА ЧАСТИНА

Учитель: Давайте зараз усі разом заплющимо очі і уявимо собі наш зореліт… Я впевнена, що він обов’язково з’явиться!

Поки діти уявляють, учитель завантажує DVD-диск з візуалізацією космічної подорожі

Учитель: Усі уявили? Розплющуємо очі… А ось і перший подарунок!

На екрані телевізора з’являється зображення космічної ракети

Учитель: Справжнісінький казковий космічний шатл!  У якого поки що немає назви… А якщо ми йому не дамо ім’я, він не буде нас слухатися. Тож давайте дружно придумаємо йому красиве ім’я. Тільки треба пам’ятати: як корабель назвеш, так він і полетить!

Придумуємо назву корабля

Учитель: А  тепер уявляємо, що ми усі – астронавти. Сядемо зручніше, щоб під час старту не впасти. Заплющуємо очі і…

На екрані телевізора починається зворотній відлік

Учитель: Десять, дев’ять, вісім, сім, шість, п’ять, чотири, три, два, один… Пуск! Ура! Летимо!

Віртуальна ракета починає політ. Учитель коментує усе, що діти бачать на екрані

Учитель: Під нами Земля, а попереду – наші зірочки.

Перша зірочка – Музична. Її жителі понад усе люблять співати і танцювати. А ось і господиня цієї надзвичайно яскравої зірки ! Зустрічайте оплесками! Анжела!

Так, а що ж ми подаруємо цій іменинниці? Звичайно, улюблену гру усіх жителів планети Земля – «Коровай»!  Покажемо, як уміють співати і танцювати на нашій планеті?!

Що ж, давайте усі разом станемо в коло, візьмемося за руки і від душі привітаємо Музичну зірочку з її святом!

Водимо хоровод під пісню «Коровай»

 Учитель: Давайте разом подякуємо цій чудовій зірочці за гостинність, бо нам вже час вирушати далі. А з господинею ми не прощаємося, тому що… Але це поки що таємниця…

Увага! Прошу усіх зайняти свої місця у космічному кораблі. За декілька секунд ми стартуємо.

На екрані телевізора починається зворотній відлік

Десять, дев’ять, вісім, сім, шість, п’ять, чотири, три, два, один… Пуск!

Віртуальна ракета починає політ. Учитель коментує усе, що діти бачать на екрані

Учитель: Ну що, ніхто не загубився? Як вам наш політ?

Наближаємося до другої зірочки. Її ім’я – Казкова. Саме тут живуть наші улюблені казкові герої! Так, так!  А господиня цієї чарівної зірочки – Танюша. Зустрічаємо її оплесками!

Вона, як справжня королева, приготувала для нас завдання. Хоче перевірити, чи добре ми підготувалися, перш ніж навідатися у гості… Тож зараз нам треба буде відгадати, хто живе на її зірці.

Відгадуємо загадки

Що за шум біля вікна? Чий пропелер там гуркоче?

Взяв цукерок та варення й завітати в гості хоче?

(Карлсон)



Хто розлучився з зеленою шкірою

І став дуже гарною, розумною, милою?

(Царівна-Жаба)



Він дружок звірятам, дітям,

Він живий, як я і ти,

Та таких у цілім світі

Нам ніде більш не знайти.

Це тому, що він не пташка,

І не тигр, і не комашка,

Не котисько, на щеня,

Не бабак, не вовченя,

Він знімається в кіно

І відомий всім давно.

Упізнать його не важко,

А зоветься …

(Чебурашка)



Він довгу бородищу має,

Ляльок в театрі б’є і лає.

А голос в нього – справжній бас.

Хто ж це діти?

арабас)



Він сміливий і веселий,

Дружать з ним П’єро, Мальвіна,

Шкода, що не любить школу

Дерев’яний ...

(Буратіно)



Учитель: Час летіти до третьої зірочки. Та спочатку треба подякувати цій, щоб і наступного разу вона запросила нас до себе у гості.

Ну а тепер швиденько займайте місця! Та не забудьте нікого! Пристебнули космічні ремені і…  

На екрані телевізора починається зворотній відлік

Десять, дев’ять, вісім, сім, шість, п’ять, чотири, три, два, один… Пуск!

Віртуальна ракета починає політ. Учитель коментує усе, що діти бачать на екрані

Учитель: Ну як? Сподобалося вам на Казковій зірочці? От і добре. Та погляньте у ілюмінатори… Я вже бачу нашу третю зупинку – зірку Веселинку.

Приземляємося… Ой, нас уже зустрічає господиня – Оля! Давайте привітаємо її! А знаєте чим особлива ця зірочка? Тим, що жителі тут не лише веселі, а й кмітливі. Вони щиро раді гостям і на нашу честь підготували особливу розвагу… За традицією, ми маємо довести, що гідні бути гостями зірки Веселинки. Отже, задачі для веселих і кмітливих! Слухайте уважно, бо вони непрості.

Розв’язуємо «хитрі» задачі

1. У бабусі жили онук Федір, собака Рябко і кіт Мурчик. Скільки онуків жило у бабусі ? (Один – онук Федір)

2. На ялинці чотири великі гілки, на кожній по три маленькі гілочки, на кожній маленькій гілочці висить по два яблучка. Скільки всього яблук і чому?

(Жодного, тому що на ялинці не ростуть яблука)

3.У школу йшло 10 хлопчиків, а назустріч їм 7 хлопчиків. Скільки всього дітей йшло до школи?   (10)

4.Курка півню каже: «Друже,

Бачу ти погладшав дуже!»

Півень згодився: «Угу!»

І подибав на вагу.

Став Петько двома ногами

І затяг 3 кілограми.

 – Ого-го, – гукнув, – ану,

Стану тільки на одну…

Ну, так хто з вас, діти, скаже,

Скільки зараз півень важить?  

(3кг)



Учитель: Чудова зірка! І ми вдячні їй за привітність, та на нас чекає ще одна іменинниця. Тож усі по місцях.

На екрані телевізора починається зворотній відлік

Учитель: Починаємо зворотній відлік:  десять, дев’ять, вісім, сім, шість, п’ять, чотири, три, два, один… Пуск!

Віртуальна ракета починає політ. Учитель коментує усе, що діти бачать на екрані

Учитель: Ну що? Не важкі були завдання? Цікаво, а як зустріне нас наступна зірочка? Ось, до речі, і вона. Зірка Спортивна посадку дозволяє. Так-так. Хто це нас зустрічає? Господиня Марійка! Вітаємо її!

І вона нас просто так не відпустить. Хоче переконатися, що ми спритні та завзяті. 

Гра зі стільчиками

В центрі кімнати ставляться стільці, їх на 1 менше, ніж учасників гри. Діти під музику ходять або бігають навколо стільців. Несподівано музика зупиняється. Гравцям потрібно встигнути зайняти стілець. Кому не вистачило – вибуває з гри. Один стільчик забираємо і все продовжується

Гра "Весела ромашка"

З бумаги завчасно виготовляється  ромашка. Пелюсток стільки, скільки буде дітей (17). На зворотній стороні кожної пелюстки написані смішні завдання. Діти по черзі відривають по одній пелюсточці і виконують те завдання, яке отримали

Завдання:

1.     Заспівати пісню для іменинників.

2.     Із зав’язаними очима провести рукою по обличчю одного з гостей і вгадати, хто це.

3.     Розповісти вірш для іменинників.

4.     Пострибати на одній ніжці від столу до шафи і назад.

5.     Поклонитися кожному імениннику різним способом, не повторюючись.

6.      Затанцювати танок «Ламбада» з іменинницею.

7.     Іменинник говорить будь-яке  слово, а учасник змушений  швидко придумати до нього риму.

8.     Перевзувшись (тобто, взуття  з правої ноги надіти на ліву, і навпаки), оббігти навколо іменинників.

9.     Розхвалити іменинника.

10.  Виконати мелодію пісні «Два веселых гуся», чмокаючи губами – «відправляючи поцілунки» іменинникам.

11.  Розсмішити іменинника.

12.  Затанцювати  зі  шваброю.

13.  Зіграти пальцем на губі мотив пісні «Пусть бегут неуклюже …».

14.  В одному кутку кімнати заплакати, в другому – розсміятися, в третьому – позіхнути, в четвертому – затанцювати.

15.  Залізши на стілець посеред кімнати, привітати іменинників, стоячи на одній нозі.

16.  Обійти кімнату, зробивши, три кроки вперед і два назад.

17.  Намалювати малюнок в подарунок імениннику, працюючи двома руками одночасно.



Учитель: Ох і потрудилися ж ми! Та як весело було! Дякуємо Спортивній зірочці та її господині. Час вирушати далі…

На екрані телевізора починається зворотній відлік

Учитель: По місцях!  Десять, дев’ять, вісім, сім, шість, п’ять, чотири, три, два, один… Пуск!

Віртуальна ракета починає політ. Учитель коментує усе, що діти бачать на екрані

Учитель: Так, діти… А куди ж ми летимо? Наче вже усіх іменинників відвідали… Додому? А от і не вгадали! Доки ви виконували усі завдання на кожній із зірок, я теж часу не гаяла! Погляньте, що у мене є! Це запрошення! Іменинникам так сподобалися наші привітання, що вони зробили нам подарунок. Тож зараз ми летимо на най-найкращу зірку у Всесвіті – на зірку Солодкоїжок, де на нас уже чекає святковий стіл! Ну а потім… Можна і додому, якщо нас витримає наш космічний корабель.

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА СЦЕНАРІЮ

Діти сідають за святковий стіл

Свято завершується дискотекою

Использован сценарий pershavchytelka.at.ua 
Сценарій День іменинника «Політ до зірок»

В помощь педагогам-организаторам и учителям, которые составляют сценарии, мероприятия

УчМаг
Сценарии, сценки, юморески, пьесы из репертуара школьного театра миниатюр украсят любой праздник, наполнят его искрометным юмором, внесут элементы творческого поиска и фантазии. Увлекательный по содержанию материал, в основу которого положены сюжеты из школьной жизни с успехом будет принят в подростковой среде

УчМаг
Что может быть лучше, чем возможность погрузиться в удивительный мир литературных героев, перелистать еще раз страницы любимых произведений или пополнить багаж знаний, познакомившись с творчеством популярных писателей. Книга содержит разнообразные сценарии для организации библиотечных уроков, праздников

УчМаг
Электронное пособие "Сценарии школьных мероприятий. Осень золотая" серии "Школьные каникулы и праздники" предназначается организаторам внеклассной и внешкольной работы, классным руководителям, педагогам дополнительного образования.Диск содержит сценарные разработки мероприятий, посвященных осенним праздникам

УчМаг
Поиск и разработка оптимальной модели сотрудничества с родителями имеют решающее значение для организации уклада жизни учащихся, особенно на первом этапе обучения. Это связано и с возрастными особенностями младших школьников, и с отсутствием опыта у родителей по взаимодействию со школой.

Реклама на сайте "Сценарии школьных праздников"